FGLS

Visus mums gabenti patikėtus krovinius ir siuntas stengiamės pristatyti laiku ir nepakitusios būklės. Visgi, kaip ir bet kurioje veikloje, logistikoje pasitaiko visko.

Siekdami ir toliau tobulėti ir savo darbą atlikti dar geriau, kviečiame dalintis savo patirtimi – laukiame Jūsų nuomonių, siūlymų ir patarimų e-paštu atsiliepimai@itella.com.

Čia pateikiame atsakymus į dažniausiai iškylančius klausimus:

1. Kaip gausiu savo siuntą?

Siunta jums bus pristatyta vienu iš trijų būdų:

  • tiesiogiai, nurodytu adresu - įteikiant jums asmeniškai;
  • viename iš „Itella Parcel shop" atsiėmimo punktų, kurių tinklas apima Circle K degalines, Aibės, Topo centro tinklų parduotuves;
  • Omniva, LP Express paštomatu.

2. Kaip sužinosiu, kad mano siunta pristatoma?

Kai siuntą pristato kurjeris:

  • jeigu yra nurodytas gavėjo telefono numeris, kurjeris susisiekia prieš 15 min. iki pristatymo.
  • nepavykus susisiekti telefonu, gavėjas informuojamas kitais būdais:
  • o jeigu nurodytas mobiliojo telefono numeris, išsiunčiama SMS žinutė;
  • o jeigu nurodytas el. paštas, išsiunčiamas el. laiškas;
  • o jeigu nėra nurodytas nei telefono numeris, nei el. paštas, paprastu paštu išsiunčiamas laiškas nurodytu gavėjo adresu.

Kai pristatoma į „Parcel Shop" arba paštomatą:

  • nurodytu mobiliojo telefono numeriu išsiunčiama SMS žinutė ir/arba el. paštu laiškas su siuntos atsiėmimo informacija.

3. Kaip sužinoti mano siuntos būseną

Siuntos būseną galite matyti adresu

Siuntos būseną galite matyti ir mūsų partnerių siuntų sekimo skiltyse:

DHL siuntoms

GLS siuntoms

Kilus klausimams, galite susisiekti telefonu +370 700 55009 bei el. paštu: customerservice.lt@itella.com.

4. Ar galiu keisti siuntos pristatymo adresą, kai pristato kurjeris?

Kai siunta atvyksta į Lietuvą ir iškraunama terminale, jums išsiunčiama SMS žinutė arba el. laiškas. Tuo metu galite susisiekti su klientų aptarnavimo centru ir suderinti kitą pristatymo adresą. Atkreipkite dėmesį, kai siunta jau yra pas kurjerį, pakeisti jos pristatymo adreso tą pačią dieną negalima. Kitu, nei siuntos nurodytu adresu, ji bus pristatyta tik kitą dieną.   

Kai siuntą numatyta pristatyti į siuntų atsiėmimo vietą, adreso keitimo galimybės nėra numatyta.

5. Ar galiu rinktis kitą „Parcel Shop" atsiėmimo punktą ar paštomatą?

Siuntos, kurią pagal siuntimo sąlygas numatyta nukreipti į siuntų atsiėmimo vietą, atsiėmimo vietos pakeitimo nėra numatyta.

6. Kas yra „Parcel Shop" vieta

Parcel Shop vieta - tai siuntų atsiėmimo punktas Itella Logistics partnerių parduotuvėse - Circle K, Topo centras, Aibė.

7. Kuriuo metu atvažiuos kurjeris?

Siuntos pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.

Kurjeriai važiuoja pagal iš anksto sudarytą maršrutą, todėl tikslų pristatymo laiką nurodyti sudėtinga. Jei nurodytas kontaktinis telefonas, kurjeris juo susisieks prieš 15 min. iki atvykstant į pristatymo vietą arba patikslins pristatymo laiką.

8. Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo?

Visos siuntos įteikiamos asmeniškai pasirašytinai arba su unikaliu PIN kodu.

Siuntą atsiimant „Parcel Shop" punkte ar paštomatu, ją gali atsiimti žmogus, kuriam buvo persiųstas pranešimas su atsiėmimo informacija.

Siuntą pristatant į namus, ją priimti kitas asmuo galės tik iš anksto apie tai informavus kurjerį, pasirašoma skaneryje. 

9. Kodėl atsiimti siuntą mane nukreipė į „Parcel Shop"?

Į „Parcel Shop" siuntų atsiėmimo punktus nukreipiama, kai siunta turi kontaktinius duomenis (telefoną arba el. pašto adresą) ir siuntėjas nėra užsakęs pristatymo į namus paslaugos.

10. Per kiek laiko reikia atsiimti siuntą nuo jos pristatymo į „Parcel Shop" punktą?

Visos siuntos „Parcel Shop" punktuose laikomos 14 kalendorinių dienų. Nepaėmus siuntos per šį terminą, siunta grąžinama siuntėjui.

11. Kokios siuntos ir internetu įsigytos prekės patenka į „Itella Parcel Shop" tinklą?

„Itella Parcel Shop" tinklu gabenamos siuntos ir prekės, siunčiamos per Vokietijos paštą (Deutsche Post) ir tos, kurioms nėra užsakyta papildoma pristatymo į namus paslauga.

12. Kuo patogu „Itella Parcel Shop"?

Tai greitas ir patogus būdas gauti internetu ar bendruose apsipirkimo portaluose užsakytas prekes.

Jums nereikia keisti dienos planų dėl atvykstančios siuntos - iš „Parcel Shop" punkto ar paštomato siuntą galite atsiimti jums patogiu laiku.

13. Ką daryti, jei gavau apgadintą siuntą?

Jeigu pristatytos siuntos pakuotė yra apgadinta ar pažeista, ir jums kyla įtarimas, kad dėl to (gali būti) nukentėjo jūsų siunta - svarbu, kad pažeidimų faktas būtų užfiksuotas siuntos priėmimo metu - prašykite, kad kurjeris ar siuntą išduodantis asmuo skaneryje pažymėtų, jog siunta yra apgadinta ar pažeista.

Tuomet reikia kreiptis į siuntėją - į elektroninę parduotuvę, kurioje pirkote, ar žmogų, įmonę, kuri išsiuntė jūsų siuntą, ir jų nurodytu būdu surašykite pretenziją. Siuntėjas susisieks su „Itella Logistics" ir mes perduosime visą reikalingą informaciją, patvirtinančią, kokios būklės siunta buvo pristatyta.

Svarbu - pretenziją gali pateikti tik siuntėjas, nes jis sudarė sutartį su siuntų pristatymo įmone.

14. Ką daryti, jei siunta nebuvo pristatyta per nurodytą laiką?

Pirmiausia prašom luktelėti iki 10 dienų nuo siuntos pristatymo termino - deja, siuntos gali vėluoti dėl, pvz., meteorologinių reiškinių, muitinės procedūrų ar kitokių nuo siuntų vežėjų nepriklausančių aplinkybių.

Praėjus 10 dienų po numatytos pristatymo datos, kreipkitės į siuntėją - į elektroninę parduotuvę, kurioje pirkote ar žmogų, įmonę, kuri išsiuntė jūsų siuntą. Siuntėjas gali pateikti skundą dėl dingusios siuntos ir inicijuoti siuntos paieškos ar kompensavimo procedūrą.

Svarbu - pretenziją gali pateikti tik siuntėjas, nes jis sudarė sutartį su siuntų pristatymo įmone.

 15. Kur galiu pateikti pretenziją?

Jeigu pristatytos siuntos pakuotė yra apgadinta ar pažeista - svarbu, kad pažeidimų faktas būtų užfiksuotas siuntos priėmimo metu - prašykite, kad kurjeris ar siuntą išduodantis asmuo skaneryje pažymėtų, jog siunta yra apgadinta ar pažeista.

Tuomet reikia kreiptis į siuntėją - į elektroninę parduotuvę, kurioje pirkote ar žmogų, įmonę, kuri išsiuntė jūsų siuntą, ir jų nurodytu būdu surašykite pretenziją. Siuntėjas susisieks su „Itella Logistics" ir mes perduosime visą reikalingą informaciją, patvirtinančią, kokios būklės siunta buvo pristatyta.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad kiekviena siunta nuo siuntėjo iki jūsų rankų nukeliauja ilgą kelią. „Itella Logistics" įsitraukia į paskutinį siuntos pristatymo etapą (vadinamą "last mile") - siuntas įteikiame į rankas ar paskirstome į siuntų atsiėmimo vietas. Mes prisiimame visą atsakomybę už savo paslaugas ir, jeigu atsiranda žala dėl mūsų kaltės, kompensuojame ją siuntėjui.

Visos siuntą gabenančios grandys siekia savo darbą atlikti tiksliai ir kokybiškai. Ir absoliuti dauguma siuntų gavėjus pasiekia sėkmingai. Tačiau siuntos kelyje gali įvykti įvairių netikėtumų, dėl kurių siunta gali būti apgadinta. Jeigu taip, deja, nutiko su jūsų siunta - prašom pažymėti tai atsiimant siuntą ir kreiptis į siuntėją. Tuomet bus inicijuota sureguliavimo procedūra, po kurios jums bus kompensuota pagal visas siuntimo ar pirkimo nuostatas.