Tai tokie taškai, kuriuose apsilankius galima greitai, saugiai ir patogiai siųsti ir gauti siuntas šalies viduje ir užsienyje.
Jau yra daugiau nei 1280 Itella Parcel Shop taškų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Jie išsidėstę patogiose bei populiariose parduotuvėse, salonuose, kioskuose ir kitose prekybos vietose. Itella Parcel Shop taškai yra valdomi mūsų partnerių, teikiant vartojimo paslaugas klientams.
Tai greitas ir patogus būdas gauti prekes, užsakytas internetinėse parduotuvėse ar bendruose apsipirkimo portaluose.
Kai siunta atvyksta į Itella Parcel Shop punktą, Jūs gaunate SMS pranešimą, kuriame pateikta tokia informacija:
Atvykstant atsiimti siuntą, atkreipkite dėmesį į šiuos reikalavimus:
Žiūrėti Parcel Shop išsidėstymo vietas
Grąžinimas:
Siuntą galite grąžinti, jeigu siuntėjas įdėjo “Grąžinimo“ lipduką į pakuotę.
Prašome susisiekti su Itella klientų aptarnavimo skyriumi elektroniniu paštu customerservice.lt@itella.com arba skambindami telefonu +370 652 06819 ir išsikviesti kurjerį „Grąžinamos“ siuntos paėmimui.
Siuntimas
Siuntų siuntimas galimas tik verslo klientams, norintiems siųsti siuntas per Parcel Shop punktus Itella vidaus rinkoje (Latvija, Lietuva, Estija ir Suomija) bei Vakarų Europoje. Dėl detalesnės informacijos, susisiekite su mumis.
Itella Logistics Parcel Shop tašku gali tapti ir tu - susisiek
Itella Logistics Parcel Shop tašku gali tapti ir tu - susisiek