„Smartpost“ darbo laikas lapkričio 1–2 dienomis
Informuojame, kad lapkričio 1 d. (Visų šventųjų dieną) ir lapkričio 2 d. (Vėlinių dieną) nedirbsime. Dėl to keičiasi siuntų pristatymo ir klientų aptarnavimo laikas.
- Siuntų pristatymas į paštomatus: siuntos nebus pristatomos lapkričio 1–2 dienomis. Laukiamos siuntos jus pasieks lapkričio 4 d.
- Klientų aptarnavimo centras: lapkričio 1–2 d. nedirbsime. Į jūsų užklausas atsakysime nuo lapkričio 4 d. Visas užklausas dėl siuntų galite siųsti el. paštu customerservice.lt@itella.com – grįžę atsakysime kiek įmanoma greičiau.
- Spalio 31 d. klientų aptarnavimo ir siuntų pristatymo darbo laikas nesikeičia, dirbsime įprastai.
Dėkojame už supratingumą!
Daugiau naujienų
-
„Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“: tai – daugiau nei vizualinis atsinaujinimas
2025 m. pirmąjį pusmetį „Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos logistikos bendrovei…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
„Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos „Posti“ grupei, 2025 m. pirmąjį pusmetį…
Skaityti daugiau -
26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?
Nors lietuviai jau priprato pirkti internetu ir aktyviai užsisakinėja įvairias…
Skaityti daugiau -
Apsipirkimas internetu karščių metu: kaip apsaugoti savo siuntas?
Apsipirkimas internetu – mūsų kasdienybė. Ne išimtis ir elektronikos prietaisai.…
Skaityti daugiau