Siuntų grąžinimas po pristatymo vykdomas tik pagal užsakytą siuntos vežimo paslaugą.
- DHL siuntoms, su adreso etiketėje nurodyta paslauga „Weltpaket“ arba „Paket International“, grąžinimą vykdo AB Lietuvos Paštas.
- DHL siuntoms, su adreso etiketėje nurodyta paslauga „DHL Parcel Connect“, grąžinimą vykdo UAB Itella Logistic, jei pridėta grąžinimo etiketė. Kitu atveju, dėl grąžinimo prašome susitarti su siuntėju dėl grąžinimo galimybių. Siuntėjas turi pateikti grąžinimo etiketę.
Dėl siuntos grąžinimo prašome kreiptis į klientų aptarnavimo centrą numeriu +37070055009.
Įpakavimas
Įpakuokite siuntą kaip įmanoma saugiau su specialiomis pakavimo medžiagomis. Išorinė pakuotė turi būti stabili. Didesnėms ir sunkesnėms siuntoms naudokite atitinkamai tvirtas pakavimo medžiagas.
Siuntos adreso etiketė
Prašome užklijuoti siuntos adreso etiketę ant išorinės pakuotės, kad adreso etiketė nebūtų ant siuntinio krašto. Prašome užklijuoti grąžinimo etiketę ant originalios etiketės, taip kad originalios etiketės brūkšniniai kodai nebūtų matomi.
Kaip suformuoti grąžinimą?
Dėl siuntos grąžinimo prašome kreiptis į klientų aptarnavimo centrą numeriu +37070055009.