
Darbo laikas Velykų metu
Informuojame, kad pirmąją ir antrąją Velykų dieną mūsų komandos nariai ilsėsis. Dėl to keičiasi siuntų pristatymo bei klientų aptarnavimo laikas.
Siuntos į paštomatus nebus pristatomos kovo 31 d. – balandžio 1 d. Laukiamos siuntos jus pasieks balandžio 2 d.
Privačių klientų aptarnavimo centras į jūsų užklausas bus pasiruošęs atsakyti kovo 30 d. 10–14 val.
kovo 31 d. – balandžio 1 d. – nedirbsime.
Visas užklausas dėl siuntų galite siųsti el. paštu customerservice.lt@itella.com, sugrįžę į jas atsakysime kiek įmanoma greičiau.
Verslo klientų aptarnavimo centras nedirbs kovo 30 d. – balandžio 1 d.
Jei nedarbo dienomis kiltų klausimų, kviečiame juos užduoti el. paštu: support.lt@itella.com.
Dėkojame už supratingumą ir linkime gražių švenčių!
Daugiau naujienų
-
Žiemos pavojai: vaistininkė dalijasi, kas gali sugadinti jūsų maisto papildus ar kosmetiką
Sveika gyvensena neatsiejama nuo maisto papildų, įvairių vitaminų vartojimo ar…
Skaityti daugiau -
„Smartpost“ darbo laikas švenčių dienomis
Informuojame, kad gruodžio 24-26 ir sausio 1 dienomis – nedirbsime.…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“: tai – daugiau nei vizualinis atsinaujinimas
2025 m. pirmąjį pusmetį „Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos logistikos bendrovei…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
„Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos „Posti“ grupei, 2025 m. pirmąjį pusmetį…
Skaityti daugiau