Dėmesio! Sukčiai siunčia apgaulingus el. laiškus

Dėmesio! Šventinį Velykų savaitgalį Lietuvos gyventojai sulaukė sukčių siunčiamų elektroninių laiškų, kuriuose bandoma išvilioti jautrią informaciją ar papildomai susimokėti už neva nepavykusį siuntos pristatymą. Raginame būti itin atidžiais ir jeigu gavote panašų laišką neskubėti mokėti ar dalintis duomenimis.

Keli patarimai, padėsiantys apsisaugoti nuo sukčių atakų:

  • Siekiant įvertinti ar gauta žinutė yra tikra, ar vis tik – sukčių įrankis, pažiūrėkite iš kokio numerio ar el. pašto ji yra atsiųsta.
  • Gavus įtartiną žinutę yra itin svarbu nespausti joje pateiktos nuorodos, o tą padarius netyčia – nevesti jokių savo asmeninių duomenų, ypač el. bankininkystės prisijungimo ar mokėjimo kortelės duomenų.
  • Mes niekuomet neprašome papildomai primokėti už siuntas, už kurias jau buvo sumokėta ar sumokėti už siuntos duomenų atnaujinimą, tad net trūkstat pristatymui reikalingų duomenų, niekada neprašysime įvesti el. bankininkystės prisijungimo duomenų ar mokėjimo kortelės informacijos.
  • Visi mokėjimai už siuntas vykdomi per „https://my.smartpost.lt“ sistemą, tad net pasirinkus už prekes mokėti atsiimant siuntą, žinutes klientai gauna tik iš siuntėjo „Smartpost“.

Jeigu laukiate siuntos už kurią pasirinkote mokėti atsiimant ir kilo abejonės dėl pranešimo tikrumo, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi customerservice.lt@itella.com arba telefonu +37070055009.


Daugiau naujienų