Greitai atsiimtos siuntos sutrumpina pristatymo laiką
Po praėjusią savaitę vykusių „Juodojo penktadienio“ išpardavimų, siuntų kiekis gerokai viršijo įprastą lygį ir greičiausiai išliks didelis iki pat švenčių, todėl siuntų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.
Populiariausi siuntų paštomatai gali būti pilnai užpildyti, todėl maloniai prašome savo siuntas iš paštomatų esant galimybei atsiimti kaip galima anksčiau. Taip padėsite atlaisvinti paštomatų skyrelius, kad vietos užtektų visoms Jūsų ir kitų siuntoms.
Jei siuntų paštomatas, į kurį užsisakėte siuntą, yra pilnai užpildytas, jūsų siunta gali būti nukreipta į kitą artimiausią laisvą paštomatą ar atsiėmimo punktą. Jei mūsų priskirtas paštomatas Jums netiks, turėsite galimybę savo siuntą nukreipti į Jums patogiausią siuntų paštomatą arba atsiėmimo punktą.
Taip pat, atsižvelgus į pakavimo reikalavimus, rekomenduojame pakuoti siuntas į mažesnes pakuotes. XS, S ir M dydžio skyrelių yra daugiau nei L ir XL, todėl mažesnės siuntos paprastai pristatomos greičiau.
Išaugus siuntų kiekiui, natūraliai padidėja ir klientų užklausų skaičius klientų aptarnavimo centre. Mūsų klientų aptarnavimo specialistai visuomet stengiasi atsakymus pateikti kaip įmanoma anksčiau, tačiau dėl minėtos priežasties taip pat gali tekti palaukti atsakymo kiek ilgiau nei įprastai. Todėl klientams rekomenduojame pirmiausia peržiūrėti dažniausiai užduodamų klausimų skiltį, kurioje galima rasti dalį atsakymų į jiems rūpimus klausimus.
Iki gruodžio 23 dienos Smartpost siuntų paštomatų pildymas vyks dažniau nei įprastai – tai darysime kiekvieną darbo dieną.
Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už supratingumą.
Daugiau naujienų
-
„Smartpost“ darbo laikas švenčių dienomis
Informuojame, kad gruodžio 24-26 ir sausio 1 dienomis – nedirbsime.…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“: tai – daugiau nei vizualinis atsinaujinimas
2025 m. pirmąjį pusmetį „Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos logistikos bendrovei…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
„Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos „Posti“ grupei, 2025 m. pirmąjį pusmetį…
Skaityti daugiau -
26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?
Nors lietuviai jau priprato pirkti internetu ir aktyviai užsisakinėja įvairias…
Skaityti daugiau