Pažeista siunta
Pažeista siunta
Kaip elgtis, jeigu pastebėjote išorinį siuntos pakuotės pažeidimą pristatymo metu?
![](https://itella.lt/wp-content/uploads/sites/3/2021/09/dsc-5875-1024x683.jpg)
Jei siuntą jums pristatė kurjeris – rekomenduojame įvertinti siuntos išorinę pakuotę kartu su kurjerio pagalba. Pastebėjus ir įvertinus pakuotės pažeidimą, dėl kurio galėjo būti pažeistas ir siuntos turinys, jūs galite:
- atsisakyti priimti siuntą;
- kreiptis į kurjerį, kad pažeidimas būtų užregistruotas kurjerių sistemoje;
- prašyti kurjerio, kad būtų supildytas siuntos pažeidimo aktas.
Jei siuntą atsiimate iš paštomato ar Parcel shop parduotuvės – prašome pažeidimus nufotografuoti dar esant prie paštomato ar siuntų atsiėmimo taške. Siuntos informaciją, pažeidimo apibūdinimą bei siuntos nuotraukas atsiųskite el. paštu customerservice.lt@itella.com arba užpildykite pretenzijos formą, o mūsų specialistai, apžvelgę situaciją, padės rasti palankiausią sprendimą.
![](https://itella.lt/wp-content/uploads/sites/3/2023/01/dsc-3665-1024x683.jpg)
Kaip elgtis, jeigu pastebėjote siuntos turinio pažeidimą?
![](https://itella.lt/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/dsc-3336-1024x683.jpg)
Esant siuntos turinio pažeidimams informuokite siuntėją ar siuntimo paslaugos užsakovą, kuris pradės žalos nagrinėjimo procesą.
Jei sulaukėte siuntos be išorinių pažeidimų, tačiau siuntos turinys pažeistas, prašome kreiptis į siuntėją ar siuntimo paslaugos užsakovą dėl žalos atlyginimo.