Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

ItellaItella

Pažeista siunta

Pažeista siunta

Kaip elgtis, jeigu pastebėjote išorinį siuntos pakuotės pažeidimą pristatymo metu?

Jei siuntą jums pristatė kurjeris –  rekomenduojame įvertinti siuntos išorinę pakuotę kartu su kurjerio pagalba. Pastebėjus ir įvertinus pakuotės pažeidimą, dėl kurio galėjo būti pažeistas ir siuntos turinys, jūs galite:

  • atsisakyti priimti siuntą;
  • kreiptis į kurjerį, kad pažeidimas būtų užregistruotas kurjerių sistemoje;
  • prašyti kurjerio, kad būtų supildytas siuntos pažeidimo aktas.

Jei siuntą atsiimate iš paštomato ar Parcel shop parduotuvės – prašome pažeidimus nufotografuoti dar esant prie paštomato ar siuntų atsiėmimo taške. Siuntos informaciją, pažeidimo apibūdinimą bei siuntos nuotraukas atsiųskite el. paštu customerservice.lt@itella.com arba užpildykite pretenzijos formą, o mūsų specialistai, apžvelgę situaciją, padės rasti palankiausią sprendimą.

Kaip elgtis, jeigu pastebėjote siuntos turinio pažeidimą?

Esant siuntos turinio pažeidimams informuokite siuntėją ar siuntimo paslaugos užsakovą, kuris pradės žalos nagrinėjimo procesą.

Jei sulaukėte siuntos be išorinių pažeidimų, tačiau siuntos turinys pažeistas, prašome kreiptis į siuntėją ar siuntimo paslaugos užsakovą dėl žalos atlyginimo.