Lietuvių paštomatų naudojimo įpročiai: 72 proc. gyventojų pasinaudoja bent kartą per mėnesį
Paštomatai jau tapo neatsiejama lietuvių kasdienybės dalimi ir iš esmės pakeitė siuntų pristatymo rinką. Kaip rodo siuntų pristatymo bendrovės „Itella Logistics“ iniciatyva tyrimų kompanijos „Rait“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, bent kartą per mėnesį paštomatais pasinaudoja 72 proc. šalies gyventojų. Nors kartą gyvenime paštomatus siuntoms atsiimti ir siųsti yra išbandžiusi absoliuti dauguma – 98 proc. lietuvių.
Atlikus apklausą paaiškėjo, kad trečdalis (35 proc.) Lietuvos gyventojų paštomatais naudojasi keletą kartų per mėnesį, dešimtadalis (11 proc.) kartą per savaitę, o 7 proc. – kasdien arba kelis kartus per savaitę.
Svarbiausia priežastis, lemianti konkrečių paštomatų pasirinkimą yra patogi jų lokacija. Vertindami skirtingų tinklų paštomatus ją paminėjo vidutiniškai (44 proc.) gyventojų. Toliau tarp vartotojams svarbiausių kriterijų rikiuojasi tokie aspektai kaip greitas siuntų pristatymo laikas (31 proc.), galimybė paštomatą lengvai surasti (30 proc.) ir paprastai juo naudotis (29 proc.) bei sėkminga ankstesnė naudojimosi konkretaus tinklo paštomatais patirtis (28 proc.).
„Paštomatai Lietuvos gyventojams neabejotinai tapo vienu populiariausių ir patogiausių būdų atsiimti ir siųsti siuntas. Vartotojai vertina galimybę siuntas atsiimti sau patogiu metu, nesitaikant prie kurjerių darbo laiko. Vis dažniau naudodamiesi paštomatų paslaugomis gyventojai joms tampa ir vis reiklesni – ne tik tikimasi greito ir kokybiško siuntų pristatymo, bet ir labiau domimasi, kokiomis sąlygomis siuntos yra transportuojamos bei saugojamos. Dėl to, pavyzdžiui, dalis vartotojų renkasi tik patalpų viduje esančius ir oro temperatūros poveikiui atsparius paštomatus“, – sako „Smartpost“ paštomatų tinklą valdančios bendrovės „Itella Logistics “ komercijos ir pardavimų direktorius Baltijos šalims Gediminas Mickus.
G. Mickaus teigimu, modernių, žmonėms patogiose vietose įrengtų, paštomatų poreikis toliau didėja, o vartotojai galimybę tokiu būdu atsiimti ar išsiųsti siuntas nori turėti nedideliu atstumu nuo namų. Dėl to „Itella Logistics“ vadovo teigimu, bendrovė ir toliau investuos į paštomatų tinklo plėtrą ir siuntų pristatymo sritį bei sieks tapti jos lydere Baltijos šalyse.
Lietuvos gyventojų apklausą bendrovės „Itella Logistics“ iniciatyva tyrimų kompanija „Rait“ atliko šių metų balandžio-liepos mėnesiais. Iš viso apklausoje dalyvavo 1015 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 18 iki 64 metų.
Daugiau naujienų
-
„Smartpost“ darbo laikas lapkričio 1–2 dienomis
Informuojame, kad lapkričio 1 d. (Visų šventųjų dieną) ir lapkričio…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“: tai – daugiau nei vizualinis atsinaujinimas
2025 m. pirmąjį pusmetį „Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos logistikos bendrovei…
Skaityti daugiau -
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
„Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos „Posti“ grupei, 2025 m. pirmąjį pusmetį…
Skaityti daugiau -
26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?
Nors lietuviai jau priprato pirkti internetu ir aktyviai užsisakinėja įvairias…
Skaityti daugiau