Siuntos pristatymo būdai ir keitimas
Kategorija: Dažniausiai užduodami klausimai
- Pristatymo būdą, siuntai atvykus į Itella Logistics terminalą, Jums automatiškai parenka sistema pagal Jūsų siuntėjo užsakytą paslaugą:
- Nurodytu adresu
- Smartpost Itella paštomatai
- Parcel shop parduotuvės (Eurokos, Saurida)
- Siuntos pristatymo būdą galima keisti tik tuo atveju, jei Jūsų siuntos vežimo paslauga leidžia tai atlikti. Tokiu atveju galite:
- Keisti pristatymo adresą to paties miesto/ rajono ribose (Siuntos pristatymas gali nusikelti iki 2 d.d.)
- Siuntą nukreipti į Smartpost paštomatą (Siuntos pristatymas vykdomas kitą darbo dieną)
- Siuntos pristatymo būdą pasirinkti taip pat galite, jei sulaukiate SMS prieš siuntai atvykstant į Lietuvą.
- Pristatymo būdas gali būti keičiamas tik tuo atveju, kai siunta yra saugoma Itella Logistics terminale.
- Norėdami pakeisti siuntų pristatymo būdą užsakykite pakartotinį pristatymą su Jums tinkama pristatymo informacija
PAKARTOTINIS SIUNTOS PRISTATYMAS - Jei siunta keliauja į pristatymą ar yra pristatyta į pristatymo punktą, pristatymo būdo keitimas negalimas.
- GLS partnerio siuntos yra pristatomos tik nurodytu adresu.