Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

Itella LithuanianItella Lithuanian

Siuntos pristatymo būdai ir keitimas

Informacija ir pagalba
Siuntos pristatymo būdai ir keitimas
Kategorija: Dažniausiai užduodami klausimai
  • Pristatymo būdą, siuntai atvykus į Itella Logistics terminalą, Jums automatiškai parenka sistema pagal Jūsų siuntėjo užsakytą paslaugą:
    • Nurodytu adresu
    • Smartpost Itella paštomatai
    • Parcel shop parduotuvės (Eurokos, Saurida)
  • Siuntos pristatymo būdą galima keisti tik tuo atveju, jei Jūsų siuntos vežimo paslauga leidžia tai atlikti. Tokiu atveju galite:
    • Keisti pristatymo adresą to paties miesto/ rajono ribose (Siuntos pristatymas gali nusikelti iki 2 d.d.)
    • Siuntą nukreipti į Smartpost paštomatą (Siuntos pristatymas vykdomas kitą darbo dieną)
  • Siuntos pristatymo būdą pasirinkti taip pat galite, jei sulaukiate SMS prieš siuntai atvykstant į Lietuvą.
  • Pristatymo būdas gali būti keičiamas tik tuo atveju, kai siunta yra saugoma Itella Logistics terminale.
  • Norėdami pakeisti siuntų pristatymo būdą užsakykite pakartotinį pristatymą su Jums tinkama pristatymo informacija
    PAKARTOTINIS SIUNTOS PRISTATYMAS
  • Jei siunta keliauja į pristatymą ar yra pristatyta į pristatymo punktą, pristatymo būdo keitimas negalimas.
  • GLS partnerio siuntos yra pristatomos tik nurodytu adresu.