Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

ItellaItella

Kaip grąžinti siuntą?

JEIGU GAVOTE SIUNTĄ SU GRĄŽINIMO ETIKETE

    • Nuimkite ar uždenkite originalią siuntimo etiketę.
      • Grąžinimo etiketę užklijuokite viršutinėje siuntos dalyje ar ant originalios etiketės.
        • Pasirinkite Jums tinkamą grąžinimo paslaugą suvesdami siuntos numerį, esantį ant grąžinimo etiketės, kurią užklijavote ant siuntos (Siuntos numeris  prasideda raidėmis JJFI…, JJD…, JVGL…, 00…).

              Grąžinimas per Smartpost paštomatus:

              • Pasirinkite siuntos dydį atitinkantį skyrelį bei norimą paštomato lokaciją.
              • Skyrelio rezervacija galioja 24 valandas atsižvelgiant į Smartpost vietos darbo laiką.
              • Siuntą per nurodytą terminą pristatykite į pasirinktą Smartpost paštomato skyrelį.

              Grąžinimas iš Jūsų pasirinkto adreso:

              • Pasirinkite siuntos grąžinimą iškviečiant kurjerį laukelyje „Siuntos dydis/ kurjerio iškvietimas“.
              • Užsakykite siuntos grąžinimą užpildydami kurjerio iškvietimo formą.
              • Pateikus siuntos grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks sekančią darbo dieną.

              Siuntos grąžinimo sąlygos

              Patarimai grąžinant siuntą