Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

Itella LithuanianItella Lithuanian

Kaip išsiųsti siuntą per Smartpost?

Kaip išsiųsti siuntą per Smartpost?

1. Supakuok siuntą

Supakuok visus daiktus ir sudėk į vieną dėžę. Saugiai ją užklijuok su lipnia juosta.  → Pakavimo instrukcija

Užrašyk ant siuntos:

  • Gavėjo vardą, pavardę bei telefono numerį.
  • Siuntėjo vardą, pavardę bei telefono numerį.

Jei turi galimybę, atsispausdink siuntimo etiketę ir priklijuok ją ant siuntos, tačiau tai nėra būtina.

Už siuntą galėsi atsikaityti banko pavedimu Smartpost savitarnoje, tad įsitikink, kad kortelė netoliese.

2. Apsilankyk my.smartpost.lt ir sukurk siuntos užsakymą

my.smartpost.lt savitarnos svetainėje pasirink siuntos pristatymo šalį.

Pasirink Smartpost skyrelio dydį pagal siunčiamos siuntos išmatavimus. Atsarga gėdos nedaro, tad prie siuntos išmatavimų pridėk po 1cm., taip įsitikinant, jog bus galima lengvai įdėti ir išimti siuntą.

Siuntėjo informacija

Užpildyk visus privalomus laukelius pažymėtus *.

Jei siunti siuntą įmonės vardu, pažymėk varnele laukelį „Reikalinga sąskaita-faktūra“.

Gavėjo informacija

Užpildyk visus privalomus laukelius pažymėtus *.

Apmokėjimas

Pasirink apmokėjimo būdą ir tęsk užsakymą.

Kai atliksi apmokėjimą, el. pašto adresu išsiųsime tau informaciją su Smartpost terminalo adresu, skyrelio numeriu bei durelių PIN kodu, kurio prireiks norint įdėti siuntą.

Atkreipk dėmesį! 

Durelių PIN kodas galioja iki kitos dienos vidurnakčio, atsižvelgiant į Smartpost vietos darbo laiką.

Įsitikink, kad teisingai ir aiškiai užrašei gavėjo ir siuntėjo vardus, pavardes bei telefono numerius. Mums tai labai svarbu ir leis greičiau pristatyti siuntą gavėjui.

3.  Eik į pasirinktą Smartpost ir įdėk siuntą į terminalą

Eik į pasirinktą Smartpost terminalą ir surask skyrelį, kurio numerį gavai el. paštu bei savitarnoje.

Prieš pradedant vesti PIN kodą, įsitikink, kad tavo skyrelio durelės yra uždarytos.

Įvesk durelių PIN kodą ir jos atsidarys. 

Įdėk siuntą į skyrelį ir uždaryk dureles. 

Gali įdėti tik vieną siuntą į vieną skyrelį.

Patikrink, ar tikrai gerai uždarei skyrelį, norint išvengti siuntos dingimo. 

Gavėjas bus informuotas SMS žinute, kuomet siunta atkeliaus į reikiamą Smartpost.

Siuntos saugojimo laikas

Siunta Smartpost terminaluose saugoma 7 dienas nuo patalpinimo.

Jei gavėjas siuntos neatsiima per 7 dienas, siunta bus grąžinama į sandėlį. Klientų aptarnavimo specialistai susisieks su siuntos siuntėju ir aptars tolimesnius veiksmus. 

Nori išsiųsti siuntą per Smartpost?