Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

Itella LithuanianItella Lithuanian

Kur mano siunta?

Informacija ir pagalba
Kur mano siunta?
Kategorija: Dažniausiai užduodami klausimai
  • Siuntų pristatymas vykdomas kitą darbo dieną po atvykimo į Itella terminalą Lietuvoje.
  • Siuntas į nurodytą adresą, Smartpost paštomatus bei pristatymo punktus pristatome darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
  • Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo kurjerio turimo siuntų maršruto tą dieną, todėl informaciją apie numatomą siuntos pristatymą kurjeris Jums pateiks telefonu prieš atvykdamas.
  • Jei antro pristatymo metu nepavyksta įteikti siuntos, siunta sugrįžta iš pristatymo ir yra saugoma 10-14 dienų mūsų terminale. Pakartotinis siuntos pristatymas yra vykdomas siuntėjui/ gavėjui (priklausomai nuo siuntimo paslaugos) patikslinus kontaktinę informaciją ar užpildžius pakartotinio pristatymo formą.
  • Jei pageidaujate pakartotinio pristatymo, patikslinkite savo kontaktinę informaciją ir užsakykite pakartotinį pristatymą PAKARTOTI SIUNTOS PRISTATYMĄ
  • Jei siunta keliauja per „Deutsche Post DHL” ar „GLS“, yra tikimybė, kad truks kontaktinės informacijos, todėl siuntai atvykus į Lietuvą, šią informaciją galite papildyti čia: PAKARTOTI SIUNTOS PRISTATYMĄ
  • Jei Jūsų siunta yra Smartpost paštomate, patikrinkite SMS ir/ar el. paštu gautą informaciją (taip pat “SPAM” skiltį). Kitu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimą telefonu +37070055009.

SEKTI SIUNTĄ