Kur mano siunta?
Kategorija: Dažniausiai užduodami klausimai
- Siuntų pristatymas vykdomas kitą darbo dieną po atvykimo į Itella terminalą Lietuvoje.
- Siuntas į nurodytą adresą, Smartpost paštomatus bei pristatymo punktus pristatome darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
- Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo kurjerio turimo siuntų maršruto tą dieną, todėl informaciją apie numatomą siuntos pristatymą kurjeris Jums pateiks telefonu prieš atvykdamas.
- Jei antro pristatymo metu nepavyksta įteikti siuntos, siunta sugrįžta iš pristatymo ir yra saugoma 10-14 dienų mūsų terminale. Pakartotinis siuntos pristatymas yra vykdomas siuntėjui/ gavėjui (priklausomai nuo siuntimo paslaugos) patikslinus kontaktinę informaciją ar užpildžius pakartotinio pristatymo formą.
- Jei pageidaujate pakartotinio pristatymo, patikslinkite savo kontaktinę informaciją ir užsakykite pakartotinį pristatymą PAKARTOTI SIUNTOS PRISTATYMĄ
- Jei siunta keliauja per „Deutsche Post DHL” ar „GLS“, yra tikimybė, kad truks kontaktinės informacijos, todėl siuntai atvykus į Lietuvą, šią informaciją galite papildyti čia: PAKARTOTI SIUNTOS PRISTATYMĄ
- Jei Jūsų siunta yra Smartpost paštomate, patikrinkite SMS ir/ar el. paštu gautą informaciją (taip pat “SPAM” skiltį). Kitu atveju kreipkitės į klientų aptarnavimą telefonu +37070055009.
SEKTI SIUNTĄ