Atnaujinkite savo naršyklę

Panašu, kad jūsų naršyklė nebepalaikoma. Atnaujinkite savo naršyklę, kad naršymas taptų saugesnis ir sparčiau reaguotų.


Naudokite vieną iš šių naršyklių:

Itella LithuanianItella Lithuanian

Kur yra mano siunta?

Informacija ir pagalba
Kur yra mano siunta?
Kategorija: Dažniausiai užduodami klausimai

Siunta atvykusi į Lietuvą, nukreipiama į pristatymą. Jei pirmo pristatymo metu nepavyksta įteikti siuntos, jūsų siunta sugrįžta iš pristatymo ir yra saugoma 10-14 darbo dienų mūsų terminale. Apie gautą siuntą informuojame Jus turimais kontaktais (SMS, el. paštu, fiziniu laišku).

  • Jei jūsų siunta keliauja per „Deutsche Post” yra tikimybė, kad trūks jūsų kontaktinės informacijos. Dėl pristatymo kreipkitės tel.: +37070055009.
  • Jei Jūsų siunta yra siuntų atsiėmimo terminale, patikrinkite SMS ir/ar el. paštu gautą informaciją (taip pat “SPAM” skiltį).