JEIGU GAVOTE SIUNTĄ SU GRĄŽINIMO ETIKETE
- Nuimkite ar uždenkite originalią siuntimo etiketę.
- Grąžinimo etiketę užklijuokite viršutinėje siuntos dalyje ar ant originalios etiketės.
- Pasirinkite Jums tinkamą grąžinimo paslaugą suvesdami siuntos numerį, esantį ant grąžinimo etiketės, kurią užklijavote ant siuntos (Siuntos numeris prasideda raidėmis JJFI…, JJD…, JVGL…, 00…).
Grąžinimas per Smartpost paštomatus:
- Pasirinkite siuntos dydį atitinkantį skyrelį bei norimą paštomato lokaciją.
- Skyrelio rezervacija galioja 24 valandas atsižvelgiant į Smartpost vietos darbo laiką.
- Siuntą per nurodytą terminą pristatykite į pasirinktą Smartpost paštomato skyrelį.
Grąžinimas iš Jūsų pasirinkto adreso:
- Pasirinkite siuntos grąžinimą iškviečiant kurjerį laukelyje „Siuntos dydis/ kurjerio iškvietimas“.
- Užsakykite siuntos grąžinimą užpildydami kurjerio iškvietimo formą.
- Pateikus siuntos grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks sekančią darbo dieną.
![](https://itella.lt/wp-content/uploads/sites/3/2020/02/picture4-1-3.jpg)
Siuntos grąžinimo sąlygos
![](https://itella.lt/wp-content/uploads/sites/3/2020/02/posti-brand-images-final-3000px-jpeg-srgb-31.jpg)